Menikmati keindahan Qingzhen di Guiyang

(SeaPRwire) –   BEIJING, Jan. 25, 2024 — Laporan berita dari chinadaily.com.cn:

Guiyang, ibu kota wilayah Barat Daya China provinsi Guizhou, telah mengalami penyempurnaan berterusan dan kini menarik aliran pengunjung yang mantap. Landskap menakjubkan, budaya teh, dan minoriti etnik yang ceria adalah tiga ciri utama yang mendefinisikan Guiyang dan wilayah Guizhou yang lebih luas, dan pengunjung dapat memeluk semuanya di bandar Qingzhen, barat Guiyang.

 

AJ Donnelly, seorang vlogger British, melawat Qingzhen untuk menjelajahi adat istiadat dan landskap yang menarik.

Dalam video perjalanan ini, AJ memperlihatkan kita sekitar Tasik Hongfeng, yang dikelilingi daun merah yang indah pada musim gugur, dan fenomena media sosial baru China, Air Terjun Gua Yangpi, yang terkenal dengan bentuk tanah Karst yang menakjubkan.

Di Taman Eksposisi Teh Ludishao, AJ menyerap aroma teh dan mencuba memilih teh sendiri.

AJ juga melawat perkampungan etnik Maige Miao dan Bouyei, yang didiami terutamanya oleh “Miao Empat Cap”, cabang Miao, Pakaian yang unik mereka membuat kemunculan kejutan di Minggu Fesyen Milan dan menyajikan dunia hiburan visual.

Qingzhen yang menarik hanyalah sedikit gambaran “Guiyang Sejuk”, dan masih banyak lagi pemandangan spektakuler yang boleh ditawarkan bandar itu. Datang dan lihat sendiri, akan kah anda?

Artikel ini disediakan oleh pembekal kandungan pihak ketiga. SeaPRwire (https://www.seaprwire.com/) tidak memberi sebarang waranti atau perwakilan berkaitan dengannya.

Sektor: Top Story, Berita Harian

SeaPRwire menyampaikan edaran siaran akhbar secara masa nyata untuk syarikat dan institusi, mencapai lebih daripada 6,500 kedai media, 86,000 penyunting dan wartawan, dan 3.5 juta desktop profesional di seluruh 90 negara. SeaPRwire menyokong pengedaran siaran akhbar dalam bahasa Inggeris, Korea, Jepun, Arab, Cina Ringkas, Cina Tradisional, Vietnam, Thai, Indonesia, Melayu, Jerman, Rusia, Perancis, Sepanyol, Portugis dan bahasa-bahasa lain.