Eureka Unveils the E10s Robotic Vacuum with a Pioneering Bagless Multi-cyclonic Station in Australia

(SeaPRwire) –   SYDNEY, Jan. 29, 2024 — Hari ini, jenama pembersihan terkemuka dari Amerika Utara, Eureka, telah menandakan satu perkembangan penting dengan pelancaran pembersih robotik E10s di Australia. Dengan ciri-ciri stesen multi-siklonik tanpa beg, E10s berjanji pengalaman pembersihan yang praktikal dan ekonomi.

Eureka E10s – Bebas Beg, Bebas Masalah

Eureka E10s adalah pembersih robot yang mempioner dilengkapi dengan stesen multi-siklonik tanpa beg unik. Berbeza dengan kebanyakan pembersih robot yang bergantung kepada beg debu boleh buang, E10s mengoptimumkan proses dengan pendekatan tanpa beg. Ini bermakna pengguna hanya perlu mengeluarkan kandung debu dengan mudah melalui butang, seperti pembersih tanpa wayar moden. Selain itu, stesen Eureka E10s dilengkapi dengan teknologi pemisahan multi-siklonik termaju, ciri yang diiktiraf sebagai tanda utama dalam pembersih premium, memastikan pemisahan debu dan zarah halus yang cekap, serta mengekalkan penyedutan kuat dan konsisten. Berbanding sistem pengumpulan debu tradisional, teknologi termaju ini mencegah penyumbatan awal penapis, memanjangkan jangka hayat penapis dan memastikan prestasi optimum.

Tetapi kelebihan Eureka E10s tidak berakhir pada kemajuan teknologi. Dari perspektif pengguna, reka bentuk tanpa beg menjanjikan kemudahan dan penjimatan. Tiada perlunya semakan pertukaran beg yang kerap, menjimatkan masa dan perbelanjaan berterusan. Sebagai rujukan, anggap kadar pasaran semasa $6 untuk setiap beg debu. Penggantian bulanan akan mengumpul lebih $70 setahun – perbelanjaan pemilik Eureka E10s tidak perlu tanggung.

Selain itu, Eureka E10s adalah pilihan yang lebih ramah alam sekitar. Model tanpa beg memulih sumber, dan sistem multi-siklonik cekap mengurangkan kerapnya pertukaran penapis, menghasilkan sisa yang kurang.


Penetapan Harga dan Ketersediaan

Bertujuan menakluk pasaran pembersihan rumah di Australia, pembersih robotik Eureka E10s akan tersedia di Australia mulai 29 Januari dengan harga 1099 AUD.

Mengenai Eureka  

Ditubuhkan pada 1909 di Detroit, Michigan, Amerika Syarikat, Eureka® menawarkan pelbagai jenis pembersih, termasuk tegak, silinder, tongkat, genggam tangan, tanpa wayar dan robot. Selama lebih 100 tahun, Eureka terus memperkenalkan produk baharu dan menarik, menjadikannya nama rumahtangga di Amerika Utara dan seluruh dunia. Eureka® diperolehi oleh Midea America Corp. pada 2016, perkongsian yang menggabungkan warisan Eureka dengan keupayaan pembuatan serta liputan pasaran yang lebih luas Midea. Untuk maklumat lanjut, lawati .

Artikel ini disediakan oleh pembekal kandungan pihak ketiga. SeaPRwire (https://www.seaprwire.com/) tidak memberi sebarang waranti atau perwakilan berkaitan dengannya.

Sektor: Top Story, Berita Harian

SeaPRwire menyampaikan edaran siaran akhbar secara masa nyata untuk syarikat dan institusi, mencapai lebih daripada 6,500 kedai media, 86,000 penyunting dan wartawan, dan 3.5 juta desktop profesional di seluruh 90 negara. SeaPRwire menyokong pengedaran siaran akhbar dalam bahasa Inggeris, Korea, Jepun, Arab, Cina Ringkas, Cina Tradisional, Vietnam, Thai, Indonesia, Melayu, Jerman, Rusia, Perancis, Sepanyol, Portugis dan bahasa-bahasa lain.